View Storefront →

Re: RESCHEDULE CODE NOT WORKING

niharikabhave@gmail.com · landed in info@forknfilm.com

3 messages
State:
Assigned:
  • niharikabhave@gmail.comto n Film Fork <info@forknfilm.com>Inbound
    9/10/2026, 5:21:48 PM

    Re: RESCHEDULE CODE NOT WORKING

    Hi reaching out again! Our code isnt working. I tried for Hocus Pocus. Please advise asap. It has been months.

    On Tue, Aug 4, 2026 at 9:07 PM niharikabhave <niharikabhave@gmail.com> wrote:
    Hi,

    I really appreciate the reply! Is this valid for 2 tickets as we purchased?

    Also currently everything in Los Angeles is sold out. Will there be new shows- just concerned about it expiring!

    Niharika

    On Aug 4, 2026, at 2:19 PM, Fork n Film <info@forknfilm.com> wrote:

    
    Hi Niharika,
    Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for the delay and for the inconvenience you've experienced.
    We're sorry to hear that your original code is no longer working. I've gone ahead and created a new coupon code for you, and you'll find it attached below.
    Promo Code: NIHARIKABHAVE1
    If you have any trouble redeeming the new code or need any assistance booking your next Fork n' Film experience, please don't hesitate to let us know. We'd be more than happy to help.
    Thank you again for your patience and understanding. We look forward to welcoming you back to the table soon!
    Warmest regards,
    The Fork n' Film Team

    From: niharikabhave <niharikabhave@gmail.com>
    Sent: Tuesday, July 7, 2026 2:38 PM
    To: Fork n Film <info@forknfilm.com>
    Subject: RESCHEDULE CODE NOT WORKING
     
    Hi!

    We had 2 tickets to the show in April, our code is no longer working nor have we received a refund. I'd love to get a new code or refund as soon as possible please. It has been over a month and a half.

    Thanks,
    Niharika Bhave
  • info@forknfilm.comto niharikabhave <niharikabhave@gmail.com>Reply (operator)
    9/17/2026, 8:58:35 PM

    Re: RESCHEDULE CODE NOT WORKING

    Hello Niharika,

    Thank you for following up with us. We understand how important receiving your refund is, and we truly appreciate your patience. Our team is actively working through refund requests and processing them as quickly as possible.

    We know some guests have been waiting longer than expected, and we truly appreciate your continued patience. While we’re unable to provide a specific timeline at this time, we also want to be transparent and avoid giving a timeframe that we cannot confidently guarantee. Your refund is still being processed, and we’ll be in touch as soon as it has been finalized.

    Your refund remains on our radar, and we will send a confirmation as soon as it has been finalized. Once processed, you will also receive a refund confirmation for your records.

    We sincerely appreciate your patience, understanding, and continued kindness while we work to complete these requests.
     
    Warmest regards,
    The Fork n’ Film Team

    On Thu, Sep 10, 2026 at 10:22 AM niharikabhave <niharikabhave@gmail.com> wrote:
    Hi reaching out again! Our code isnt working. I tried for Hocus Pocus. Please advise asap. It has been months.

    On Tue, Aug 4, 2026 at 9:07 PM niharikabhave <niharikabhave@gmail.com> wrote:
    Hi,

    I really appreciate the reply! Is this valid for 2 tickets as we purchased?

    Also currently everything in Los Angeles is sold out. Will there be new shows- just concerned about it expiring!

    Niharika

    On Aug 4, 2026, at 2:19 PM, Fork n Film <info@forknfilm.com> wrote:

    
    Hi Niharika,
    Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for the delay and for the inconvenience you've experienced.
    We're sorry to hear that your original code is no longer working. I've gone ahead and created a new coupon code for you, and you'll find it attached below.
    Promo Code: NIHARIKABHAVE1
    If you have any trouble redeeming the new code or need any assistance booking your next Fork n' Film experience, please don't hesitate to let us know. We'd be more than happy to help.
    Thank you again for your patience and understanding. We look forward to welcoming you back to the table soon!
    Warmest regards,
    The Fork n' Film Team

    From: niharikabhave <niharikabhave@gmail.com>
    Sent: Tuesday, July 7, 2026 2:38 PM
    To: Fork n Film <info@forknfilm.com>
    Subject: RESCHEDULE CODE NOT WORKING
     
    Hi!

    We had 2 tickets to the show in April, our code is no longer working nor have we received a refund. I'd love to get a new code or refund as soon as possible please. It has been over a month and a half.

    Thanks,
    Niharika Bhave
    DeliveredOpenedClicked
  • info@forknfilm.comto niharikabhave <niharikabhave@gmail.com>Reply (operator)
    9/17/2026, 9:00:15 PM

    Re: RESCHEDULE CODE NOT WORKING

    Hello Niharika,

    Thank you for reaching out. Please disregard the previous message we just sent.  We apologize for any confusion.

    We’re very sorry for the inconvenience with your code. Unfortunately, the code you received is no longer valid and cannot be accepted through our current ticketing system. We understand how disappointing this may be, especially if you were hoping to use the code toward an upcoming experience.

    At this time, we will issue a refund for the original purchase instead. Please note that refunds are currently taking longer than expected to process, and we are unable to provide a specific timeline. We’ll send you a confirmation email as soon as your refund has been finalized.

    We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate your patience and understanding.

    Warmly,
    The Fork n' Film Team

    On Thu, Sep 17, 2026 at 1:58 PM Fork n' Film <info@forknfilm.com> wrote:
    Hello Niharika,

    Thank you for following up with us. We understand how important receiving your refund is, and we truly appreciate your patience. Our team is actively working through refund requests and processing them as quickly as possible.

    We know some guests have been waiting longer than expected, and we truly appreciate your continued patience. While we’re unable to provide a specific timeline at this time, we also want to be transparent and avoid giving a timeframe that we cannot confidently guarantee. Your refund is still being processed, and we’ll be in touch as soon as it has been finalized.

    Your refund remains on our radar, and we will send a confirmation as soon as it has been finalized. Once processed, you will also receive a refund confirmation for your records.

    We sincerely appreciate your patience, understanding, and continued kindness while we work to complete these requests.
     
    Warmest regards,
    The Fork n’ Film Team

    On Thu, Sep 10, 2026 at 10:22 AM niharikabhave <niharikabhave@gmail.com> wrote:
    Hi reaching out again! Our code isnt working. I tried for Hocus Pocus. Please advise asap. It has been months.

    On Tue, Aug 4, 2026 at 9:07 PM niharikabhave <niharikabhave@gmail.com> wrote:
    Hi,

    I really appreciate the reply! Is this valid for 2 tickets as we purchased?

    Also currently everything in Los Angeles is sold out. Will there be new shows- just concerned about it expiring!

    Niharika

    On Aug 4, 2026, at 2:19 PM, Fork n Film <info@forknfilm.com> wrote:

    
    Hi Niharika,
    Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for the delay and for the inconvenience you've experienced.
    We're sorry to hear that your original code is no longer working. I've gone ahead and created a new coupon code for you, and you'll find it attached below.
    Promo Code: NIHARIKABHAVE1
    If you have any trouble redeeming the new code or need any assistance booking your next Fork n' Film experience, please don't hesitate to let us know. We'd be more than happy to help.
    Thank you again for your patience and understanding. We look forward to welcoming you back to the table soon!
    Warmest regards,
    The Fork n' Film Team

    From: niharikabhave <niharikabhave@gmail.com>
    Sent: Tuesday, July 7, 2026 2:38 PM
    To: Fork n Film <info@forknfilm.com>
    Subject: RESCHEDULE CODE NOT WORKING
     
    Hi!

    We had 2 tickets to the show in April, our code is no longer working nor have we received a refund. I'd love to get a new code or refund as soon as possible please. It has been over a month and a half.

    Thanks,
    Niharika Bhave
    DeliveredOpenedClicked

Reply

Draft with AI: pick an outcome

Reply sends natively via Gmail (clean threading). AI draft uses thread + order context + FAQs; always editable before send.