View Storefront →

Re: Refund

s.padilla.schroeder@gmail.com · landed in info@forknfilm.com

3 messages
State:
Assigned:
  • s.padilla.schroeder@gmail.comto Fork n Film <info@forknfilm.com>Inbound
    9/9/2026, 11:07:17 PM

    Re: Refund

    Hello Fork N Film Team,

    I am following up again regarding the refund I requested in April 2026 for our Ratatouille tickets.

    My husband and I were originally scheduled to attend the Ratatouille showing in January 2026, which was canceled by Fork N Film. We rescheduled for the April 2026 showing, which was also canceled. At that point, I requested a refund rather than rescheduling again.

    I was told in April that I would be notified once the refund was processed. When I followed up again in July, I finally received a response in August and was once again told that I would be notified when it was processed. It is now September, five months since my original refund request, and I still have not received the refund or any meaningful update regarding when it will be issued.

    At this point, I am requesting that the refund be processed promptly and that I receive written confirmation once it has been issued. Given that both scheduled events were canceled by Fork N Film and I have been waiting since April for reimbursement, I believe I have been more than patient in allowing time for this to be resolved.

    Please provide an update on the status of my refund and a specific timeframe for when I can expect it to be returned to my original payment method.

    Thank you,
    Sydney Schroeder


    On Mon, Aug 31, 2026 at 8:31 PM Sydney Schroeder <s.padilla.schroeder@gmail.com> wrote:
    Hi!

    What’s the status of my refund? I’ve been waiting for this for several months now. I was relieved to hear from you again at the beginning of August, but now we are entering September and I still haven’t received any communication from you…can you please update me and tell me when I’m getting my refund for the services I never received because your company canceled the showings on me twice due to “unforeseen circumstances?” 

    Thank you!
    Sydney

    On Mon, Aug 10, 2026 at 12:03 PM Sydney Schroeder <s.padilla.schroeder@gmail.com> wrote:
    Thank you for getting back to me!

    I look forward to the confirmation email. Do you have an ETA on the refund?

    Thank you,
    Sydney


    On Thu, Aug 6, 2026 at 11:10 AM Fork n Film <info@forknfilm.com> wrote:
    Hi Sydney,
    Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for the frustration and disappointment you’ve experienced.
    We completely understand your concern, especially after your Ratatouille experience was canceled twice and you have been waiting for your refund after previously being told it would be processed. We’re truly sorry that this has taken longer than expected and that you received an error when trying to contact the email address you had previously been communicating with.
    We recently transitioned to a new customer support system, which unfortunately resulted in some of our previous email channels becoming inactive and caused delays as our team worked through a backlog of outstanding requests. We sincerely apologize for the inconvenience and understand how frustrating this has been.
    Thank you for attaching your previous email communications and documentation. We’ll review your refund request and get this moving forward with our team. We’ll follow up with you once your $409.98 refund has been processed and provide confirmation for your records.
    Thank you for your patience and understanding while we work to resolve this. We sincerely apologize again for the inconvenience.
    Warmest regards,
    The Fork n’ Film Team


    From: Sydney Schroeder <s.padilla.schroeder@gmail.com>
    Sent: Wednesday, July 15, 2026 10:23 AM
    To: Fork n Film <info@forknfilm.com>
    Subject: Re: Refund
     
    Hi-

    I have not heard back. Any updates on my refund?

    Sydney Schroeder 

    On Sun, Jul 12, 2026 at 6:06 PM Sydney Schroeder <s.padilla.schroeder@gmail.com> wrote:
    Hi -

    I asked for a refund over 3 months ago due to having the Ratatouille shows cancelled twice. 

    I have not received my refund yet even though in April I was told it was going to be processed soon. 

    I tried emailing today to the email I was in communication with, but then got a notice that the email no longer exists.

    Can I please get my refund? I spent $409.98 on something that got canceled twice at no fault of my own but due to an issue with your company. I have attached screenshots of all the email communications with the other email account of yours that no longer exists.

    Please update asap.

    Sydney Schroeder 


  • info@forknfilm.comto Sydney Schroeder <s.padilla.schroeder@gmail.com>Reply (operator)
    9/17/2026, 8:42:52 PM

    Re: Refund

    Hello Sydney,

    Thank you for following up with us. We understand how important receiving your refund is, and we truly appreciate your patience. Our team is actively working through refund requests and processing them as quickly as possible.

    We know some guests have been waiting longer than expected, and we truly appreciate your continued patience. While we’re unable to provide a specific timeline at this time, we also want to be transparent and avoid giving a timeframe that we cannot confidently guarantee. Your refund is still being processed, and we’ll be in touch as soon as it has been finalized.

    Your refund remains on our radar, and we will send a confirmation as soon as it has been finalized. Once processed, you will also receive a refund confirmation for your records.

    We sincerely appreciate your patience, understanding, and continued kindness while we work to complete these requests.
     
    Warmest regards,
    The Fork n’ Film Team

    On Wed, Sep 9, 2026 at 4:07 PM Sydney Schroeder <s.padilla.schroeder@gmail.com> wrote:

    Hello Fork N Film Team,

    I am following up again regarding the refund I requested in April 2026 for our Ratatouille tickets.

    My husband and I were originally scheduled to attend the Ratatouille showing in January 2026, which was canceled by Fork N Film. We rescheduled for the April 2026 showing, which was also canceled. At that point, I requested a refund rather than rescheduling again.

    I was told in April that I would be notified once the refund was processed. When I followed up again in July, I finally received a response in August and was once again told that I would be notified when it was processed. It is now September, five months since my original refund request, and I still have not received the refund or any meaningful update regarding when it will be issued.

    At this point, I am requesting that the refund be processed promptly and that I receive written confirmation once it has been issued. Given that both scheduled events were canceled by Fork N Film and I have been waiting since April for reimbursement, I believe I have been more than patient in allowing time for this to be resolved.

    Please provide an update on the status of my refund and a specific timeframe for when I can expect it to be returned to my original payment method.

    Thank you,
    Sydney Schroeder


    On Mon, Aug 31, 2026 at 8:31 PM Sydney Schroeder <s.padilla.schroeder@gmail.com> wrote:
    Hi!

    What’s the status of my refund? I’ve been waiting for this for several months now. I was relieved to hear from you again at the beginning of August, but now we are entering September and I still haven’t received any communication from you…can you please update me and tell me when I’m getting my refund for the services I never received because your company canceled the showings on me twice due to “unforeseen circumstances?” 

    Thank you!
    Sydney

    On Mon, Aug 10, 2026 at 12:03 PM Sydney Schroeder <s.padilla.schroeder@gmail.com> wrote:
    Thank you for getting back to me!

    I look forward to the confirmation email. Do you have an ETA on the refund?

    Thank you,
    Sydney


    On Thu, Aug 6, 2026 at 11:10 AM Fork n Film <info@forknfilm.com> wrote:
    Hi Sydney,
    Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for the frustration and disappointment you’ve experienced.
    We completely understand your concern, especially after your Ratatouille experience was canceled twice and you have been waiting for your refund after previously being told it would be processed. We’re truly sorry that this has taken longer than expected and that you received an error when trying to contact the email address you had previously been communicating with.
    We recently transitioned to a new customer support system, which unfortunately resulted in some of our previous email channels becoming inactive and caused delays as our team worked through a backlog of outstanding requests. We sincerely apologize for the inconvenience and understand how frustrating this has been.
    Thank you for attaching your previous email communications and documentation. We’ll review your refund request and get this moving forward with our team. We’ll follow up with you once your $409.98 refund has been processed and provide confirmation for your records.
    Thank you for your patience and understanding while we work to resolve this. We sincerely apologize again for the inconvenience.
    Warmest regards,
    The Fork n’ Film Team


    From: Sydney Schroeder <s.padilla.schroeder@gmail.com>
    Sent: Wednesday, July 15, 2026 10:23 AM
    To: Fork n Film <info@forknfilm.com>
    Subject: Re: Refund
     
    Hi-

    I have not heard back. Any updates on my refund?

    Sydney Schroeder 

    On Sun, Jul 12, 2026 at 6:06 PM Sydney Schroeder <s.padilla.schroeder@gmail.com> wrote:
    Hi -

    I asked for a refund over 3 months ago due to having the Ratatouille shows cancelled twice. 

    I have not received my refund yet even though in April I was told it was going to be processed soon. 

    I tried emailing today to the email I was in communication with, but then got a notice that the email no longer exists.

    Can I please get my refund? I spent $409.98 on something that got canceled twice at no fault of my own but due to an issue with your company. I have attached screenshots of all the email communications with the other email account of yours that no longer exists.

    Please update asap.

    Sydney Schroeder 


    DeliveredOpenedClicked
  • s.padilla.schroeder@gmail.comto "Fork n' Film" <info@forknfilm.com>Inbound
    9/17/2026, 8:50:14 PM

    Re: Refund

    Thank you for getting back to me. I do have to ask, though—why is this taking so long? Five months is an excessive amount of time to wait for a refund. I’ve tried to be as patient and understanding as possible, but this is also not a small amount of money—it’s over $400. I would really appreciate some clarity on why the refund is still processing and why you cannot give me a timeline. We are approaching a year since I bought the tickets to begin with. 


    On Thu, Sep 17, 2026 at 1:43 PM Fork n' Film <info@forknfilm.com> wrote:
    Hello Sydney,

    Thank you for following up with us. We understand how important receiving your refund is, and we truly appreciate your patience. Our team is actively working through refund requests and processing them as quickly as possible.

    We know some guests have been waiting longer than expected, and we truly appreciate your continued patience. While we’re unable to provide a specific timeline at this time, we also want to be transparent and avoid giving a timeframe that we cannot confidently guarantee. Your refund is still being processed, and we’ll be in touch as soon as it has been finalized.

    Your refund remains on our radar, and we will send a confirmation as soon as it has been finalized. Once processed, you will also receive a refund confirmation for your records.

    We sincerely appreciate your patience, understanding, and continued kindness while we work to complete these requests.
     
    Warmest regards,
    The Fork n’ Film Team

    On Wed, Sep 9, 2026 at 4:07 PM Sydney Schroeder <s.padilla.schroeder@gmail.com> wrote:

    Hello Fork N Film Team,

    I am following up again regarding the refund I requested in April 2026 for our Ratatouille tickets.

    My husband and I were originally scheduled to attend the Ratatouille showing in January 2026, which was canceled by Fork N Film. We rescheduled for the April 2026 showing, which was also canceled. At that point, I requested a refund rather than rescheduling again.

    I was told in April that I would be notified once the refund was processed. When I followed up again in July, I finally received a response in August and was once again told that I would be notified when it was processed. It is now September, five months since my original refund request, and I still have not received the refund or any meaningful update regarding when it will be issued.

    At this point, I am requesting that the refund be processed promptly and that I receive written confirmation once it has been issued. Given that both scheduled events were canceled by Fork N Film and I have been waiting since April for reimbursement, I believe I have been more than patient in allowing time for this to be resolved.

    Please provide an update on the status of my refund and a specific timeframe for when I can expect it to be returned to my original payment method.

    Thank you,
    Sydney Schroeder


    On Mon, Aug 31, 2026 at 8:31 PM Sydney Schroeder <s.padilla.schroeder@gmail.com> wrote:
    Hi!

    What’s the status of my refund? I’ve been waiting for this for several months now. I was relieved to hear from you again at the beginning of August, but now we are entering September and I still haven’t received any communication from you…can you please update me and tell me when I’m getting my refund for the services I never received because your company canceled the showings on me twice due to “unforeseen circumstances?” 

    Thank you!
    Sydney

    On Mon, Aug 10, 2026 at 12:03 PM Sydney Schroeder <s.padilla.schroeder@gmail.com> wrote:
    Thank you for getting back to me!

    I look forward to the confirmation email. Do you have an ETA on the refund?

    Thank you,
    Sydney


    On Thu, Aug 6, 2026 at 11:10 AM Fork n Film <info@forknfilm.com> wrote:
    Hi Sydney,
    Thank you for reaching out, and we sincerely apologize for the frustration and disappointment you’ve experienced.
    We completely understand your concern, especially after your Ratatouille experience was canceled twice and you have been waiting for your refund after previously being told it would be processed. We’re truly sorry that this has taken longer than expected and that you received an error when trying to contact the email address you had previously been communicating with.
    We recently transitioned to a new customer support system, which unfortunately resulted in some of our previous email channels becoming inactive and caused delays as our team worked through a backlog of outstanding requests. We sincerely apologize for the inconvenience and understand how frustrating this has been.
    Thank you for attaching your previous email communications and documentation. We’ll review your refund request and get this moving forward with our team. We’ll follow up with you once your $409.98 refund has been processed and provide confirmation for your records.
    Thank you for your patience and understanding while we work to resolve this. We sincerely apologize again for the inconvenience.
    Warmest regards,
    The Fork n’ Film Team


    From: Sydney Schroeder <s.padilla.schroeder@gmail.com>
    Sent: Wednesday, July 15, 2026 10:23 AM
    To: Fork n Film <info@forknfilm.com>
    Subject: Re: Refund
     
    Hi-

    I have not heard back. Any updates on my refund?

    Sydney Schroeder 

    On Sun, Jul 12, 2026 at 6:06 PM Sydney Schroeder <s.padilla.schroeder@gmail.com> wrote:
    Hi -

    I asked for a refund over 3 months ago due to having the Ratatouille shows cancelled twice. 

    I have not received my refund yet even though in April I was told it was going to be processed soon. 

    I tried emailing today to the email I was in communication with, but then got a notice that the email no longer exists.

    Can I please get my refund? I spent $409.98 on something that got canceled twice at no fault of my own but due to an issue with your company. I have attached screenshots of all the email communications with the other email account of yours that no longer exists.

    Please update asap.

    Sydney Schroeder 


Reply

Draft with AI: pick an outcome

Reply sends natively via Gmail (clean threading). AI draft uses thread + order context + FAQs; always editable before send.